Khamis, 23 Januari 2014

Irfan Fazail - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

Irfan Fazail - Google Blog Search


<b>Irfan Fazail</b> dan Fadhli Shas sah Sertai JDT 2014!!! | Zikri Husaini

Posted: 27 Oct 2013 08:21 AM PDT

http://img266.imageshack.us/img266/7376/aitm.jpg

Satu berita yang baru diterima.

Dari Harimau Muda ke Harimau Selatan.

Yeah, harap-harapnya dengan 2 pemain ini dapat memantapkan lagi dibahagian tengah dan pertahanan. Aku pun baru dengar cerita pagi tadi.

Ketua Pasukan Harimau Muda A , Mohd Irfan Fazail yang sebelum ini menyatakan hasratnya untuk bersama JDT, akhirnya menjadi kenyataan. Begitu juga dengan pemain pertahanan Kebangsaan iaitu Fadli Shas, kini beliau dapat bergandingan dengan satu lagi pertahanan No.1 Negara iaitu Aidil Zafuan. Satu gandingan yang cukup baik.

fadhli shas dan irfan fazail sertai jdt 2014,

Tunku Ismail berkenan menyampaikan jersi kepada Mohd Fadhli Shas dan Mohd Irfan Fazail di Majlis Menandatangani kontrak bersama JDT . Semoga anak jati johor ini mampu membantu skuad kita menerajui JDT.

Berapa tahun dalam kontrak??

Katanya dalam dua tahun kalau tak silap akulah.

Video pengumuman pemain JDT yang baru, ifran fazail dan Fadhli Shas:

Bagaimana kehebatan JDT Tahun hadapan??

Masih belum dapat tahu, kena tengok tahun depan macam mana?? Harap dapatlah satu piala pun dah cukup baik. Bukan mudah untuk membentuk satu pasukan yang hebat, keserasian sangat penting. Banyak elemen dan faktor lain yang menjadikan pasukan dalam bola itu mantap. Harus belajar dari pasukan yang lain, seperti kelantan. Contohnya.

Bagaimana pasukan lain??

Memang ada desus yang lain dari pasukan-pasukan negeri masing-masing yang nak beli player import yang power. Beli pemain dari negeri sana-sini. Ada yang balik ke negeri asal, ada yang berhijrah. Lebih kurang macam BPL katanya. Harapannya memantapkan pasukan dan mengembalikan keyakinan penyokong untuk bersama-sama bercerita tentang bola-bola. haha.

Rating: 0.0/10 (0 votes cast)

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Irfan Fazail

Copyright 2010 All Rights Reserved