Sabtu, 31 Mei 2014

Irfan Fazail - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

Irfan Fazail - Google Blog Search


<b><b>Irfan Fazail</b></b></b> - <b> - <b>Irfan Fazail</b>: <b>Irfan Fazail</b> - Google <b>...</b>

Posted: 23 May 2014 02:15 PM PDT

URL Sumber Asal :-

<b><b>Irfan Fazail</b></b>: <b><b>Irfan Fazail</b></b> - Google Blog Search

Posted: 12 Feb 2014 01:12 PM PST

URL Sumber Asal :-

<b>Irfan Fazail</b>: <b>Irfan Fazail</b> - Google Blog Search

Posted: 27 Jan 2014 01:43 PM PST

URL Sumber Asal :-

<b><b>Irfan Fazail</b></b>: <b><b>Irfan Fazail</b></b> - Google Blog Search

Posted: 09 Jan 2014 02:07 PM PST

URL Sumber Asal :-

<b>Irfan Fazail</b>: <b>Irfan Fazail</b> - Google Blog Search

Posted: 03 Jan 2014 01:32 PM PST

URL Sumber Asal :-

<b>Irfan Fazail</b>: <b>Irfan Fazail</b> - Google Blog Search

Posted: 22 Dec 2013 01:03 PM PST

URL Sumber Asal :-

iNFO : Nadia Zubir dan <b>Irfan Fazail</b> Nikah 11 April 2014 ! | BLOG <b>...</b>

Posted: 29 Nov 2013 01:21 AM PST

Tag : Nadia Zubir dan Irfan Fazail Nikah 11 April 2014 
Penyampai berita sukan TV3 dan pengacara program 'Scoreboard', Nurnadia Mat Zuber, 24, dijangka menamatkan zaman bujang bersama tunangnya yang juga pemain bola sepak Harimau Muda A, Irfan Fazail pada tahun depan.
Menurut sumber yang menyampaikan berita ini kepada Media Hiburan Online, pasangan ini telah memilih tanggal 11 April 2014 untuk melangsungkan majlis pernikahan manakala majlis resepsi akan diadakan sebanyak dua kali pada keesokkan harinya iaitu pada 12 April.
Difahamkan, resepsi di sebelah siang adalah untuk jemputan saudara mara dan teman rapat manakala sebelah malamnya pula dikhususkan untuk jemputan VIP. 
Untuk info, Nadia dan Irfan telah mengikat tali pertunangan pada 30 Disember 2012. - Lapor Media Hiburan

<b>Irfan Fazail</b>: <b>Irfan Fazail</b> - Google Blog Search

Posted: 30 Dec 2013 01:06 PM PST

URL Sumber Asal :-

Isamuddin Isa: <b>Irfan Fazail</b> & Fadhli Shas Sertai JDT

Posted: 26 Oct 2013 05:04 AM PDT

Daripada sumber boleh percaya ( FB JOHOR FAN CLUB) , esok akan berlangsungnya Majlis menandatangani kontrak bagi dua orang pemain Harimau Muda A bersama pasukan negeri kelahiran mereka iaitu Johor Darul Takzim.

Ketua Pasukan Harimau Muda A , Mohd Irfan Fazail yang sebelum ini menyatakan hasratnya untuk bersama JDT, akhirnya menjadi kenyataan. Begitu juga dengan pertahaanan Kebangsaan iaitu Fadli Shas, kini beliau dapat bergandingan dengan satu lagi pertahanan No.1 Negara iaitu Aidil Zafuan.

Semoga kedatangan 2 orang jadi anak Johor ni bakal membantu JDT untuk menjadi pasukan yang tidak lagi di lekeh pada musim hadapan.. Welcome Home Boys! Luaskan Kuasamu Johor..

<b>Irfan Fazail</b>: <b>Irfan Fazail</b> - Google Blog Search

Posted: 28 Dec 2013 01:18 PM PST

URL Sumber Asal :-

Kesultanan Johor: Fadhli Shas, <b>Irfan Fazail</b> milik JDT

Posted: 27 Oct 2013 01:48 AM PDT

JOHOR BAHRU: Dua tonggak Harimau Muda, Mohd Fadhli Shas dan Irfan Fazail sah menjadi milik pasukan Johor Darul Takzim (JDT) apabila menandatangani kontrak dua tahun bersama pasukan Liga Super itu.
Kedua-dua mereka menandatangani kontrak di hadapan Tunku Mahkota Johor, Tunku Ismail Sultan Ibrahim, yang juga Presiden Persatuan Bola Sepak Negeri Johor (PBNJ) di dalam satu majlis di Stadium Larkin hari ini. 
"Kedua-dua mereka adalah anak Johor dan saya amat berbangga serta teruja kerana mereka mahu kembali ke Johor dan menabur bakti untuk masa depan bola sepak Johor," katanya kepada pemberita di sini. 
Walaupun kontrak kedua-dua pemain Harimau Muda itu adalah untuk dua tahun tetapi Mohd Fadhli dan Irfan mempunyai pilihan untuk menyambung kontrak selama dua tahun lagi bersama JDT, menurutnya.
Tunku Ismail berkata tonggak Harimau Muda itu akan menyertai skuad JDT bimbingan jurulatih Cesar Ferrando Jimenez selepas tugasan mereka bersama skuad kendalian Datuk Ong Kim Swee selesai selepas Sukan SEA Disember ini.
Pasukan JDT akan mula berkumpul bagi persiapan musim depan pertengahan bulan ini dengan mengadakan beberapa perlawanan persahabatan dengan kelab-kelab luar negara termasuk daripada Jepun dan China serta kemungkinan Boca Juniors daripada Argentina, katanya. 
Mengenai nasib seorang lagi tonggak Harimau Muda kelahiran Johor, Mohd Fandi Othman, baginda berkata rundingan masih dijalankan dengan pemain itu berkemungkinan menyertai JDT penghujung tahun depan. 
Sementara itu, Irfan, yang juga kapten Harimau Muda, pula berterima kasih kepada Tunku Mahkota Johor kerana membantu merealisasikan hasratnya untuk berbakti kepada Johor. 
"Saya akan menggunakan segala pengalaman bersama Harimau Muda dalam menaikkan lagi nama pasukan Johor Darul Takzim, " katanya. 
Bagi Mohd Fadhli pula, pilihan untuk bermain dengan JDT musim depan adalah keputusan yang amat tepat berikutan daripada kebangkitan bola sepak Johor pada ketika ini. 
"Keputusan untuk menyertai JDT musim depan adalah pilihan yang amat tepat. Ia adalah peluang untuk menaikkan nama Johor," katanya yang akan bergandingan dengan beberapa pemain ternama negara dan luar musim depan. 
Di antara nama-nama besar yang akan menyarung jersi merah biru JDT musim depan termasuk bekas penyerang kebangsaan Argentina, Pablo Aimar dan bekas penyerang kelab Athletico Madrid, Braulio Nobrega Rodriguez. 
Selain Mohd Fadhli dan Irfan, PBNJ menurut Tunku Mahkota Johor juga sedang berunding untuk membawa masuk kapten juara Liga Super musim ini, Lions X11, Shahril Ishak untuk bermain dengan pasukan Liga Perdana Johor musim depan. 
"Rundingan sedang dijalankan dan keputusan kita jangkakan pada minggu depan. Bagaimanapun, Shahril telah pun menyatakan hasrat dan minatnya untuk bermain dengan Johor," katanya. 
Selain Shahril, tonggak pertahanan Lions X11 Baihakki Khaizan juga akan menyarung jersi pasukan Johor musim depan manakala Hariss Harun pula akan menyarung jersi JDT. 
Mengenai masa depan Safee Sali dengan JDT musim depan, baginda berkata perkara itu masih dalam rundingan tetapi Norshahrul Idlan Talaha dan Safiq Rahim akan kekal dengan JDT musim depan. - Bernama

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Irfan Fazail

Copyright 2010 All Rights Reserved