Rabu, 10 April 2013

Irfan Fazail - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

Irfan Fazail - Google Blog Search


<b>Irfan Fazail</b>: <b>Irfan Fazail</b> - Google Blog Search

Posted: 18 Mar 2013 04:03 PM PDT

URL Sumber Asal :-

Penyampai Berita TV3 Bakal Kahwini <b>Irfan Fazail</b> (Harimau Muda A <b>...</b>

Posted: 07 Jan 2013 06:17 AM PST

Foto Oleh : CIPOT REDZ

Bagi mereka yang sering menonton program Scoreboard di TV3 pasti mengenali personaliti yang memiliki wajah persis keanak – anakan ini. Nurnadia Mat Zuber juga merupakan pembaca berita sukan bagi Buletin Utama yang bersiaran setiap hari bermula jam 8-9 malam.


Nurnadia Mat Zuber

Gadis berusia 24 tahun ini sempat kami temui baru baru ini sempena majlis santai 'Sepetang Bersama Buletin Utama' di Petaling Jaya.

Menurut Nurnadia Mat Zuber ataupun mesra dipanggil Nadia, dia menjadikan bosnya sendiri iaitu Abu Bakar Atan sebagai idola dalam bidang penyampaian berita sukan. Ujarnya, banyak nasihat dan tunjuk ajar yang dicurahkan oleh Abu Bakar Atan membantu dirinya dalam penyampaian berita sukan dengan cara yang tersendiri.

"Nadia akui masih banyak yang perlu nadia belajar tentang bidang penyampaian berita dan pengacaraan. Alhamdullilan proses pembelajaran ini berjalan lancar walaupun Nadia masih baru didalam bidang ini. Besar harapan nadia agar penonton dapat melihat Nadia sebagai satu-satunya wanita yang boleh berbual bicara mengenai sukan. Walaupun sebenarnya Nadia ni bukanlah aktif bersukan sangat tetapi pengetahuan tentang sukan itu sentiasa ada."


Nurnadia Mat Zuber

Sebagai personaliti yang kerap muncul di kaca tv pasti hal luar lingkup kerjayanya turut menjadi perhatian masyarakat. Ini turut diakui sendiri oleh Nadia apabila kisah pertunanganya dengan seorang pemain bola sepak Harimau Muda A iaitu Irfan fazail, 22 menjadi perhatian.

Ujarnya "Ya, saya akui saya sebenarnya baru saja bertunang dengan Irfan pada 30 disember lepas. Tak ada apa yang perlu saya sorokan tentang pertunangan ini. Lagipun kami sudah berkawan hampir 1 tahun lebih. Untuk bernikah pula yang pasti bukan pada tahun ini. Jika ada jodoh, besar kemungkinan tahun 2014 adalah tarikhnya. Kami tak mahu terburu buru dalam melangsungkan perkahwinan kerana masing-masing terikat dengan jadual kerja yang padat"


Nurnadia Mat Zuber

Ditanya tentang pertemuanya dengan Irfan, Nadia memaklumkan, permulaan pertemuan adalah atas urusan kerja. Nadia juga tegas menafikan yang dia mengambil kesempatan diatas tugasnya selaku wartawan sukan.

"Saya mengenali Irfan atas urusan kerja sebenarnya sewaktu hadir ke Wisma FAM bagi membuat liputan mengenai pasukan Harimau Muda. Dari situ kami berjumpa dan mula rapat apabila pasukan Harimu Muda A berlatih di slovakia. Ramai yang kata saya mengambil kesempatan diatas tugas saya sebagai seorang wartawan untuk memikat dia. Tapi bagi saya ini semua adalah sudah jodoh yang telah ditetapkan olehNya.

Tambah Nadia lagi dia tertarik dengan Irfan bukan kerana statusnya sebagai pemain bola sepak Harimau Muda, tetapi kerana karakternya yang kelakar dan tenang menjadikanya selesa setiap kali bertemu.

Mungkin Anda Perlu Baca Ini Juga !!

<b><b><b>Irfan Fazail</b></b></b> - <b>Irfan Fazail</b>: <b>Irfan Fazail</b> - Google Blog <b>...</b>

Posted: 12 Feb 2013 01:56 PM PST

URL Sumber Asal :-

<b>Irfan Fazail</b>: <b>Irfan Fazail</b> - Google Blog Search

Posted: 10 Feb 2013 01:11 PM PST

URL Sumber Asal :-

Sabtu, 9 Februari 2013 - <b>Irfan Fazail</b>: <b>Irfan Fazail</b> - Google Blog Search

Posted: 09 Feb 2013 02:09 PM PST

URL Sumber Asal :-

Berita Harian | <b>Irfan</b>, Rozaimi dalam radar Liga-A

Posted: 04 Feb 2013 03:10 PM PST

Perlawanan terakhir skuad Harimau Muda A dalam siri latihan dan aksi persahabatan selama dua minggu di Australia bertemu juara bertahan liga utama Australia (Liga-A), Brisbane Roar petang ini turut disaksikan bekas pemain kebangsaan Australia, Brad Maloney.

Tujuan utama Maloney, 41, yang kini menjadi pencari bakat untuk kelab-kelab Liga-A ialah menilai persembahan dan prestasi kapten Harimau Muda A, Irfan Fazail serta penyerang sensasi dari Sabah, Rozaimi Abd Rahman.

Kedua-dua pemain itu dicadangkan kepada Maloney oleh bekas penyerang import Sabah, Scott Ollerenshaw yang turut berada di Gold Coast untuk menguruskan siri latihan dan aksi persahabatan skuad Harimau Muda A selama dua minggu itu.

Saya hadir sesi latihan ini (semalam) untuk melihat persiapan skuad Harimau Muda A untuk bertemu Brisbane Roar. Ternyata Irfan dan Rozaimi menarik perhatian saya. Saya fikir mereka mampu lebih menyerlah jika diberi peluang beraksi di Liga-A.

Apapun saya mahu lihat aksi mereka pada perlawanan sebenar, esok (hari ini) dan pesan saya, main seperti biasa saja. Lakukan seperti mana mereka buat dalam latihan dan segala-galanya akan berjalan lancar, kata Maloney ketika ditemui di Padang Latihan Carrara, Gold Coast, petang semalam.

Skuad Harimau Muda A menang dua aksi persahabatan awal di Australia dengan menewaskan Palm Beach Sharks 5-1 dan Brisbane Lions 2-1 sebelum tewas 2-1 kepada Brisbane Olympic, Sabtu lalu.

Nadia Zuber Sah Jadi Tunangan <b>Irfan Fazail</b> | DiSiniBermula

Posted: 01 Jan 2013 11:59 PM PST

Masih berlum terlambat lagi untuk Admin mengucapkan tahniah buat selebriti tempatan, Nadia Zuber atas pertunangan antaranya dengan pemain bola sepak pasukan Harimau Muda, Irfan Fazail.

Nadia yang juga pengacara rancangan Scorboard telah mengikat tali pertunangan dengan Irfan pada 30 Disember tahun lepas, 2012.

Kebahagian Nadia bukan sahaja dirasai apabila selamat menjadi tunangan kepada Irfan, tetapi kegembiraan gadis cantik itu juga bertambah apabila dapat menyambut hari lahirnya pada 31 Disember 2012, sehari selepas selamat bertunang.

Majlis itu menyerlahkan kecantikan dan keayuan Nadia apabila dia mengenakan pakaian berwarna merah dan hitam.

Irfan juga turut hadir ketika majlis itu sedang berlangsung.

Semoga, dengan ikatan pertunangan yang sudah pun termeterai itu membawa hubungan Nadia dan Irfan hingga ke jinjang pelamin.

Tahniah sekali lagi!

Untuk teknik mengatasi ejakulasi pramatang yang lebih 'advance' download ebook bagaimana untuk bertahan lama dalam hubungan seks  bersama isteri Percuma sahaja.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Irfan Fazail

Copyright 2010 All Rights Reserved